.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرکت نسیم مهر آوا و بیمارستان کودکان سرطانی ماهک برگزار می‌کند:
کنسرت شبی به نغمه و نوا
به گزارش خبرنگار شمال‌نیوز، شرکت فرهنگی هنری نسیم مهر آوا کنسرت اجرای موسیقی توسط گروه های موسیقی مازندران و شعر خوانی شاعران.
کنسرت شبی به نغمه و نوا

به گزارش خبرنگار شمال‌نیوز، شرکت فرهنگی هنری نسیم مهر آوا کنسرت اجرای موسیقی توسط گروه های موسیقی مازندران و شعر خوانی شاعران.

محمد غلامی مدیر اجرایی کنسرت و مدیر شرکت نسیم مهر آوا گفت: هدف از برگزاری این گونه کنسرت ها تجلیل از اساتید شعر و موسیقی مازندران و معرفی موسیقی بومی در بین مردم به ویژه جوانان جهت ترویج و معرفی آن می باشد.


وي یاد آور شدند، در این ویژه برنامه که در دو شب در سالن هلال احمر ساری برگزار می گردد، سه گروه موسیقی به نام های مشتاق حسن به سر پرستی محمد رضا اسحاقی- گروه ترانه به سر پرستی جمشید نیکوزاد و خوانندگی سید پرویز سیاه دشتی و گروه وارش به سر پرستی و خوانندگی اکبر رستگار- اجرای برنامه دارند.


تجلیل از استاد کیوس گوران و شعر خوانی ایشان از برنامه های ویژه این دو شب می باشد.


وی خاطر نشان کرد: در این برنامه اثر جدید استاد کیوس گوران - (پس ته کویی؟) - آلبوم شعر خوانی، به همراه قطعات آوازی با اجرای استاد ابوالحسن خوشرو و سید پرویز سیاه دشتی و آهنگ سازی آقای رجب رمضانی رونمایی و عرضه می شود. از مردم هنر دوست مازندران جهت حمایت از فرهنگ و هنر بومی دعوت می شود در این برنامه حضور پیدا کنند.


زمان برگزاری این برنامه در روز های پنجشنبه و جمعه مورخه 30 و 31 شهریور در ساعت 19:30 می باشد و از علاقمندان خواهشمند است بلیط این برنامه را از مراکز توزیع،  تا پایان روز چهارشنبه تهیه نمایند تا با مشکل ارائه خدمات مواجه نشوند.


عایدات این برنامه به انجمن خیرین ساخت بیمارستان کودکان سرطانی ماهک اهدا می شود.

جهت اطلاعات بیشتر برای شرکت در این کنسرت به وب‌سایت شرکت نسیم مهر آوا با آدرس http://www.mehrava.ir وارد شوید و یا برای رزرو بلیط از شماره تماس 09117903100 استفاده نمایید.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.